Followers

Luahan Hati

                                         
                                                    JUST PUT SMILE :')

Hey,blog brape lame da aku xbukak mu ~ sian ker mu en ?
Aku na luah ni . sejak smenjak ni bnyak yg aku trase dgn org yang aku rpad :D
sygg ptut ker korang layan aku mcm ni ? mane perasaan aku ? ko na mapuh aku pomm agak-II la syg .
aku terasa sangat taw :')
aku rindu dengan kenangan kite dulu . korang xpernah pom layan aku mcam ni . sejak bulan 3 lepas korang layan aku mcm bukan yg korang rpad . kite da xckap mcm dulu . korang kongsi kongsi cerita samasama korang :'( .

sayang walau korang buad aku mcm ni . xpew syg aku ada family aku aku ade org take care aku . aku luah semua ni dekat mama dan org aku syg :') mereka jer yang dengar cerita aku hari-II tnpa rasa jemu . Korang dah benci aku korang trus terang jangan buad aku mcam ni . aku terseksa

Aku doakan korang semua berjaya dan kekal dalam hubugan korang ~ aku undur diri :'(
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Nadd ! Like Kalau Suka ! ♥